"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

14. april 2010

Litt grått og trist

Idag er det litt grått og trist ute. Men med fyr i ovnen, dyna i sofan, opptak av den fantastiske reisen for de som var med på "Ingen grenser" og blogging føles dagen mye bedre. Kjenner jeg begynner å bli lei av å være
hjemme, men må man så må man..... Hånden er kanskje litt bedre, men jeg blir fort sliten selv om jeg ikke bruker den. Men ikke noen klaging. Jeg er utrolig glad for at operasjonen er gjort og at jeg ikke lenger  dovner bort om natta.

Jeg fikk forresten en skjønn lyslykt i posten er om dagen.
Har allerede blitt kjempeglad i den og den fikk hedersplassen på
fatet jeg arvet etter min kjære farmor.

Håper alle får en fin dag!
Det skal jeg prøve til tross for at det er regntunge skyer utenfor.

2 kommentarer:

  1. Grått her også:( Hvordan får du til å skrive navnet ditt på bildene?
    Og vet du hvordan du setter inn STORE bilder?

    litt treig på data;)



    Jeg har en award til deg inne hos meg;)

    SvarSlett
  2. Håper du får en fin dag hjemme!
    Og kanskje titter solen innom?
    Tenn masse talglys! :)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.