"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

1. april 2010

Kua mi, jeg takker deg....


Idag har minstemann hatt sin debut i fjøset. 
Skummelt er vel et dekkende ord for den seansen. 
Kuene er jo både store og litt nærgående, for de er 
jo så nysgjerrige. Det ble nesten litt for mye for en liten knott. 



Vi har ikke fjøs selv, men naboen vår har og jeg setter så utrolig 
stor pris på at vi får besøke dem i fjøset av og til. 
Tror det er sunt - og viktig - at ikke ungene tror maten kommer fra 
butikken, men faktisk får treffe levende dyr. 

Storebror koser seg i fjøset og det håper jeg minstemann vil gjøre etterhvert og. 
Det skal nevnes at også mamma'n synes kuene er litt skumle.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.