"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

15. april 2010

Høst?

En skulle nesten tro det. Ute regner og blåser det sånn som det gjør på en ekte trøndersk høstdag.
Men sykmeldt som jeg er prøver jeg å kose meg inne. Et nytt nummer av Bonytt kom i posten i går, så sammen med fyr i ovnen kan jeg kose meg i sofakroken og få masse inspirasjon til kommende vår og sommerdager. 

Etter påske har jeg ikke hatt hjerte til å kaste ut kvistene vi hadde eggene hengende på.
Nå er det kommet grønne blader der kattlabbene var og på greinene fra kirsebærtreet har det kommet nydelige hvite blomster i tillegg. De pynter så fint opp og minner oss stadig vekk på hva som skal komme. 

Håper dere får en fin torsdag, og at dere ikke skal ut å fly idag.

3 kommentarer:

  1. Ja, en skulle tro at høsten var her når man ser ut av vinduet...
    Håper på litt glimt av sol ila ettermiddagen..
    Men det er jo meldt regn i en uke...

    Ja, det er kjipt for den som skulle ut å reise i dag.
    Mannen er stukc i Ålesund..
    Men håper han kommer seg hjem til helgen ihvertfall :)

    KLEM

    SvarSlett
  2. Så herlig med sånne kirsebær grener, jeg hadde også det, men måtte kaste de like etter påske, da sang de på siste verset ;)

    Takk for mailen, skal få orden på bloggen din i nærmeste fremtid ;)

    Klem C.

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.