"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

30. april 2010

Kom mai, du skjønne milde....


Kom mai, du skjønne milde,
gjør skogen atter grønn,
og la ved bekk og kilde
fiolen blomstre skjønn!

Hvor ville jeg dog gjerne
at jeg igjen deg så.
Akk, kjære mai, hvor gjerne
gad jeg i marken gå!
(D.Jæger)
Idag ligger tåke og regnskyer tjukk nedover fjellet her på ø'en og det regner så det spruter. 
Ikke mye som minner om vårlig vær enda iallefall. 
Men pytt, pytt, man kan ikke gjøre noe med det likevel, så da er det bare å tenne i ovnen, tenne masse stearinlys og bare kose seg inne. 

Og huske å handle idag, siden det er "søndag" i morgen.
Ha en fin siste april dag!

5 kommentarer:

  1. Vilken vacker blogg du har!!!

    Om du ska till Östersund ett par grr i sommar så har jag ett annat HETT tips för dig ang shopping, kika in till min blogg på måndag så får du se!! Ha en trevlig helg! Mari.

    SvarSlett
  2. Ja til at vi må treffes snart!! :)
    Gooood helgeklem!

    SvarSlett
  3. Så flott:))) Dette gleder jeg meg til:) Men da må du sende adressen din til meg annelin_nm@hotmail.com:))

    Herlig herlig:))

    klem fra AnnElin

    SvarSlett
  4. Heisann!!

    Dette er første gang jeg er innom bloggen din, men det blir ikke den siste..:) Kjempe fin er den!!:)
    Ønsker deg en fin dag:)

    Klem Elin

    SvarSlett
  5. Hei Monica, sååå koselig at du fant meg så fant jeg deg!♥ Nydelig blogg du har og tusen takk for koselig hilsen hos meg :) Velkommen skal du være, jeg håper du vil trives hos meg :)
    Uff, kjedelig med regn, her er det meldt regn i morgen, men sol på søndag... så vi får vel se :)
    Ønsker deg en flott fredag og en herlig første mai!♥
    Klem Anki

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.