"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

25. november 2010

Lise Skjåk Bræk


For et par dager siden fant jeg disse nostalgiske tingene, designet av Lise Skjåk Bræk. Egentlig er jeg ikke så glad i denne typen ting, men med en gang jeg så det fikk jeg et bilde av hvor jeg vil ha det på kjøkkenet mitt. Gleder meg til jeg er helt ferdig med hylla det skal stå på. 

Stresser du til jul? 
Jeg skal prøve å ikke blogge for mye om jula før den begynner, det vil si 1. desember, men kanskje lurer det seg med noen innlegg likevel. Nå er det uansett ikke lenge igjen og alt i morgen skal jeg ta opp staker og stjerner for "generalprøve". 

1 kommentar:

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.