"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

27. november 2010

Adventshelg


I morgen er det første søndag i advent. 
Idag er det altså dagen for å rydde, vaske og begynne pyntingen til jul. 
Nissen og lykta på benken er nye for året så derfor har de betraktet forberedelsene dette året og snart får de selskap av mer julepynt. Jeg gleder meg. Jeg synes tiden fra første søndag i advent til julaften er den beste tiden og da koser jeg meg med pynting og kreative prosjekter. I år er intet unntak. Hodet koker over av kreative ideer og nå holder jeg på å lage pynt til heimen og gaver til de som jobber på barnehageavdelingen til minstemann og lærerne til eldste. Koselig å gi dem en liten oppmerksomhet. 

Ha en fin dag med forberedelser til i morgen!

4 kommentarer:

  1. Ja, her skal det pyntes mer. Har allerede tjuvpyntet litt :-)

    SvarSlett
  2. Å, så koselig!
    Ja, her pyntet vi huset i går.
    Jeg har lyst til å ta inn juletreet nå,
    men skal prøve å holde meg til neste helg.....

    God klem ♥

    SvarSlett
  3. Koselige bilder! Her er julen på full fart inn og jeg storkoser meg.

    Helgeklem fra meg.

    SvarSlett
  4. Advent!!! ♥ Looooove it! Vi har samme adventsstake hvis du bruker den som er i logoen? Men jeg har glemt å kjøpe lys, IK!! Bruker hvite, så det får jeg nok helt sikkert kjøpt en plass i morgen.

    Kos deg, sweetie.

    KLEM

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.