"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

30. november 2010

Frost


Frosten ser ut til å ha bitt seg fast for tiden. 
Her er det den siste uka vært jevnt - 12 grader, men siden vi bor like ved storhavet har vi det litt varmere enn inne i byen. Der er det - 19 grader idag og i bygdene rundt er det meldt om både - 23 og - 27 grader. 
Jeg liker denne typen vær. Kaldt, akkurat passe med snø, bare veier....måtte det vare til mars. 

Er det kaldt hos deg? 

3 kommentarer:

  1. Enig med deg, det skal svi litt på lårene når man går ute. :) Vi får være glad så lenge vi har kald vinter, når slapset kommer er det slutt på kosen.

    Ha en strålende vinterdag:)

    SvarSlett
  2. Her har vi bare -1°C og sola skinner. Liker mange kuldegrader også. Det skal bli kaldere neste dager og jeg gleder meg!
    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder!

    Håper dagen er fin.
    Klem fra meg.

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.