"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

2. november 2010

Kakao hører høsten til


Kakao ala Bente

H - melk
Kakao
Sukker
Nidar Bergene Melk (sjokoladen)
Vaniljesukker

Mengder er bare dæsjer så det et bare å prøve seg fram. 
Bland alt det tørre med litt vann i en kjele. La det varmes litt. Ha så i sjokoladen så den smelter før du har i melken. Ha i melk og varm opp. Server gjerne med krem. 

Enjoy!


Lykken er forøvrig å sitte på printeren når man ser barne TV.

Ha en fin novemberkveld alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Kakao hørtes så fristene ut at jeg tar på meg jakka og kjører til butikken for å kjøpe kakao og krem;)
    Takk for tipset!!:))
    Kos deg i høstmørket!
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke prøvd med sjokolade i kakaoen før. Mmmm, må prøves! Ha en fin kveld i høstmørket:)

    SvarSlett
  3. kjøpt inn for å lag æ oxo , meen får bli i mårra istan :)) håpe den falt i smak :)) bente

    SvarSlett
  4. Koooselig kveld- og høststemning ♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.