"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

7. november 2010

Allehelgensdag.....


Idag er det allehelgensdag. Dagen hvor vi minnes våre døde.
Jeg skulle egentlig ha vært på kirkegården med lys idag, men på grunn av litt kluss med bilen, litt merkelig form etter gårsdagens jentekveld fikk det holde med et lys på bordet utenfor ytterdøra. 
(Jeg er absolutt ikke fornøyd med bildet og må lete etter stativet til kamera mitt)

Men mange gode minner strømmer på og jeg tenker spesielt på farmora mi som jeg var så glad i, og onkelen min som gikk bort så alt for tidlig.

2 kommentarer:

  1. Det var jo et fint bilde. Veldig stemningsfullt. Takk for fin kommentar,men husmoremne...kremt;) kjøper på helsekosten.noen av disse produktene var fra økosjokolade som er på nett også:) klems

    SvarSlett
  2. Fiiin stemning du har fanget. Vi har mistet 3 nære i år. Trist.

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.