"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

23. januar 2011

Tid for hjem


Ser du Tid for hjem på TV2? 
Jeg ser det for inspirasjon og ideer. 


Ofte synes jeg resultatene som presenteres i Tid for hjem er rett og slett ikke min stil, men det er jo morsomt å se likevel. Husker blant annet et program hvor de kom hjem til et knall gult kjøkken. Grøss.....vet ikke om jeg hadde vært helt fornøyd med den løsningen hos meg selv nei. 

(bildene er lånt av TV2)

Siste program likte jeg da. Foreldre fløyen de skulle lage var utrolig fin, men mange løsninger jeg kunne tenkt meg selv. Blant annet garderoben hadde jeg likt. Gleder meg til å se mer fra den gjengen der. Utrolig hva de får til på kort tid. 

4 kommentarer:

  1. Heisann! Joda, prøver å få med meg "Tid for hjem"! Er nok ikke helt min stil heller mye av det de lager til! Men liker humøret på dem og er glad for alle tips/fremgangsmåter når det gjelder oppussing! De får det til å se sååå enkelt ut! Sukk! Den som hadde alle de egenskapene! Skulle gjerne sett hjemme deres en gang! :-) Ha en fin uke! :-)

    SvarSlett
  2. Jeg elsker dette programmet og jeg drømmer om at de kommer hjem til meg en vakker dag.

    Jeg tror at alle vi damer kunne tenkt oss dette rommet, spesielt med tanke på den garderoben. Et slik rom er vel alle kvinners drøm!!

    Ha en fin kommende uke!

    SvarSlett
  3. Jaa, jeg elsker tid for hjem! :o)
    Ikke alt er jo min stil. Men SÅ gode de er på forskjellige stiler! (jada, gode designere) ;o)

    Ha en deilig søndag.

    Klem Helene

    SvarSlett
  4. Ser også på dette ja! :)
    Syns håndverkerne er superflinke! Spesielt Einar!
    Ikke alltid like begeistret for designeren men... hehe..

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.