"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

13. januar 2011

Forandring fryder


Vi er ikke kommet lenger enn 13. januar, men likevel kjenner jeg at det er lettere og lysere for tiden. 
Og med den følelsen kommer lysten til å forandre på ting rundt meg. 
Ikke den store forandringen, men nye duker og gardiner, andre ting å omgi seg med rett og slett. 
En fornying i hjemmet. 


Nå er det kjøkkenet som har fått seg en liten oppfriskning. 
Noen kjøkkenhåndklær fra KID fungerer perfekt som små duker på benkene (men det er da så himla vanskelig å stryke dem når de er nye, så det skal jeg gjøre når de er nyvasket nesten gang), og siden det har sneket seg inn noe lilla i disse er jo det en fin unnskyldning for å kjøpe noen små lys, og noen tulipaner for å ta  friske opp litt. Lilla så klart. 


Ja, og ny oppvaskbørste og ny kjøkkenklut. 
Er man kanskje litt forfengelig når man kjøper blomster som matcher oppvaskbørsten? 

Norgesglassene har forøvrig begynt å finne sine plasser rundt om på kjøkkenet. 
Herlig dekorativt. Med cherrytomater, sukker, havregryn, pasta, oppvaskbørste, tulipaner og oppvaskmaskintabletter i. 

Håper dere har en fantastisk dag. 



7 kommentarer:

  1. Så fint!

    Greit å fornye seg litt, med sånne små, søte ting!

    Fint blir det! Men oppvaskbørsten også, ler litt vennen.

    Miraklem,

    SvarSlett
  2. Lilla ja, det er jo en vakker farge.
    Det ble koselig.:)
    Klem fra Svigers

    SvarSlett
  3. Det er kjempe deilig at det går mot lysere tider! Synes du har funnet lure måter å bruke Norges glassene på.
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  4. Så fine de kjøkkenhåndklærne altså! Og stilig med lilla gjennomføring! Vil forresten ha marsipanbrød... :P

    SvarSlett
  5. Elsker lilla :) alltid kjekt med litt nytt;) 'kjøpte blomster i stil til kosten' må le ;) tihi du er nå morsom. Men jeg ser absolutt poenget ditt, må jo stå i stil ;) ha en flott kveld videre, snakkes :)

    SvarSlett
  6. Du er så flink til å gjøre det pent rundt deg!
    Dette var fresht og fint!

    SvarSlett
  7. Håndkler som duker er velkjent! Dusjer dem med vann før stryking, men det er en utfordring, ja. Synes det er fint at de er litt skrukkete jeg da, ser mer ut som ekte lin. Hihi, nei jeg synes ikke du er forfengelig når du har ting som matcher oppvaskbørsten. Jeg ønsker meg oppvaskbørste fra Green Gate.....så søte vettu, med blomster på. Spørs om det ikke blir med en hjem i dag..... I såfall kommer det bilde;) Ha en knall fredag. Klem:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.