"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

8. desember 2010

Snart kan bloggen feire


1 årsdag! 
Første juledag er det ett år siden bloggen så dagens lys. Den har forandret seg masse på den tiden og jeg har lagt ned mye tid på den. Det har vært utrolig mange innom for å lese i den og på søndag, 5. desember, passerte jeg 10 000 besøk her inne. Jeg har fått så mange koselige kommentarer og hele 75 følgere. Det er utrolig morsomt at så mange synes det er koselig å lese her. 

Besøkene betyr utrolig mye for meg og jeg håper vi fortsatt kan følges inn i 2011. 
Til ett nytt blogg år, med nye lopper, nytt interiør, oppskrifter og kreative sprell. 
Alle dere har bragt meg til nye blogger i blogglandia og i mange timer har jeg kost meg masse med deres blogger. Så mye fint å se, så mye inspirasjon. Jeg setter umåtelig stor pris på dem og prøver å være flink til å legge igjen kommentarer. Dere er altså meg så utrolig flinke til det meste. 

I anledning 1 årsdagen og det faktum at vi har over 10 000 på besøk her kommer det om ikke lenge en ny give away her inne. Mer informasjon kommer til uka og jeg håper så klart at dere har lyst til å være med. 

Tusen takk alle sammen!!!! Jeg hadde ikke klart dette uten dere!!!

4 kommentarer:

  1. Flere enn meg som er tidlig oppe om morgenen, skjønner jeg;)Det er alltid koselig å titte innom til deg! Ha en strålende onsdag;))

    SvarSlett
  2. koselig :) Ha en flott dag videre. og all besøk og gode kommentarer er velforjent :)

    SvarSlett
  3. Er en sann glede å besøke deg her på bloggen, Monica, og alltid like spennende å lese nye innlegg ;o)

    Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  4. Å så mye fint... Ja det er lett å la pengepungen bli tom når julen nærmer seg. Ikke bare til å gi bort - men også litt å beholde selv.

    Grattis med 1 år!

    Hilsen Tone

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.