"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

8. desember 2010

Juleinspirasjon

Kremmerhuset og Åhlens er to av mine favorittbutikker. 
På lørdag skal jeg besøke begge to og jeg gleder meg. Siden det er litt over en times kjøring til begge alternativene blir det nesten som julaften hver gang jeg er der. 
Denne gangen har jeg latt meg inspirere av julepynten i de respektive butikkene. Så masse gøy.












(bildene er lånt fra Åhlens og Kremmerhuset)

Ha en fin onsdagskveld!

4 kommentarer:

  1. Masse flott til inspirason ;-)

    SvarSlett
  2. Gled deg! Mye fint i begge butikkene.
    Klem Igi

    SvarSlett
  3. Kremmerhuset og Åhlens er stappfulle av fine ting nå, det er bare å legge visakortet hjemme for min del hehe ;)

    Det jeg bakte med kransekakebunnen er en litt enkel variant av sarah bernhard ja. Kjempegodt og veeeeeldig sunt (ehh nei hehe)

    Ha en herlig kveld!
    Klem Karina

    SvarSlett
  4. Mange fine ting du viser ;-) Kremmerhuset og Åhlens er to av mine favortittbutikker også, men jeg har fått en absolutt ny favoritt - nemlig Home and Cottage. De har såååå mye fint! Sukk! Jeg kunne ha flyttet inn i den butikken ;-)

    Ha en riktig fin kveld!

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.