"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

7. desember 2010

Rødt til jul?


Det har skjedd noe i mitt ellers hvite hjem. Det har sneket seg inn noe rødt
Jeg er ikke heeeelt overbevist om at det er fargen for meg, men nå er det jo bare gardinene som er røde foreløpig. Snart kommer julepynten fram og da kommer det jo opp noen flere røde fargeklatter. 
Kanskje blir jeg mer fortrolig med det da? 

Rødt er jo uansett julefargen. Gardinene kommer fra KID. De kosta hele 49 kr pr lengde for de på 160 cm og 69 kr for de på 220 cm. Og de var fine. Enkle, og fine. Jeg har lenge lett etter julegardiner så det var en sann glede at de plutselig var der. 

Hvordan har du det? Rød jul? 

6 kommentarer:

  1. Så koselig pyntet.
    Her er det endel rødt, men det er iform av hjerter, noen nisser, sopper etc. Gardinene er helt nye og hengt opp i november, så de får henge en stund nå. Har ikke ork til å klatre opp i gardinstengene og henge opp julegardiner iår.

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Hei

    Det ble fint det:) Jeg hadde planer om å ha røde julegardiner på stua, men så har vimsefrua glemt å bestille selv om jeg var helt sikker på at jeg hadde bestilt meg gardiner...så om jeg skal få meg nå så får det bli på sparekt når jeg tar meg en bytur...men er ikke så ofte på bytur så vi får se....
    Foreløpig så er hjemmet mitt lyst ja, men det blir vel mer rødt etterhvert...kommer vel opp noe julepynt her eller der :))

    SvarSlett
  3. så koselig. Skulle ønske jeg likte gardiner også ;) men syns det er veldig lekkert hos andre. Litt juelfeeling her også men det blir mer nærmere jul :)

    SvarSlett
  4. Synes det ble fint jeg. Jeg liker å pynte med rødt nå når det er jul.
    Klem Igi

    SvarSlett
  5. Kjempekoselig, var det;) Jeg skal ha rødt på kjøkkenet, men det blir nok mest hvitt i stua...men noen røde innslag:))Klem!

    SvarSlett
  6. Jeg kjøpte de samme gardinene i går!
    Synes de var riktig så fine, også så billig!
    Har ønska meg julegardiner til stua i flere år, men aldri orka å bruke masse penger på det. Men disse var enkle, fin rødfarge og som sagt veldig billig :)
    Gleder meg til å få fram resten av julepynten :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.