"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

12. desember 2010

Julemarked


Idag har vi vært på julemarked på museet. 
Kaldt og hustrig, og litt snøvær, men kjempefin stemning og mye folk. 
Det var kjøring av hest og slede, trekkspill musikk, salg av husflidsprodukter, kortreist mat, juletrær, julekranser, rømmegrøt, vafler og kaffe. Og så var den gamle butikken på museet åpen så vi kunne kjøpe gammeldagse drops til 2 kroner pr stykke og få dem med oss i gammeldagse papirposer. Herlig atmosfære og nesten som å reise i tid. 

I morgen tidlig skal jeg og eldste på Luciakonsert i kirka klokka 07.00.

Ha en fantastisk kveld!
Med årets julemarked kom julestemninga snikende, og jeg er klar for å ta i et tak til uka for å komme i mål.


4 kommentarer:

  1. Å dette så kjempekoslig ut :))Hvor er det?

    SvarSlett
  2. Åååå så koselig og stemningsfullt! Fikk litt sånn Astrid Lindgren-julestemning jeg nå ;-)

    SvarSlett
  3. Ah, det så kjempekoselig og julestemningete ut! <3

    SvarSlett
  4. Får jo julestemning bare av å se bildene jo :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.