"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

31. desember 2010

Farvel 2010


Siste dagen i 2010 nærmer seg slutten og om bare noen timer kan vi hilse et nytt år velkommen. 
Blanke ark og mange nye muligheter. 

Jeg har hatt en liten bloggpause i jula, men her kommer noen stemningsbilder fra heimen. 
Håper dere alle har hatt en fin jul. Gleder meg masse til å følge dere alle, og bli kjent med nye, i blogglandia det kommende året. 

Måtte dere få en fantastisk nyttårskveld!!!

Vi skal kose oss med kalkun og alt som hører med hjemme hos mamma og pappa. Og forhåpentligvis får vi sett noen raketter og. Det snør tett, men vi øyner håp.








5 kommentarer:

  1. Önskar dig en fin Nyårsafton och ett
    GOTT NYTT ÅR!
    Kram Lena

    SvarSlett
  2. Jeg ønsker deg et riktig godt nytt år! Klem:)

    SvarSlett
  3. Hei og GODT NYTT ÅR til deg og dine!
    Gleder meg til å følge deg og alle dine kreative krumspring i 2011 ;o)

    Klem

    SvarSlett
  4. Koselige bilder♥

    Godt nytt år til deg :)

    Klem

    SvarSlett
  5. GODT NYTT ÅR TIL DEG!
    Herlig når julen kommer og herlig når den er over.
    Ja du må stikke en tur innom Overhallabutikken om du suser forbi. Den er veldig liten, men mye fint.
    Ha en flott kveld
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.