"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

16. desember 2010

En liten oppmerksomhet


Hvert år lager vi en liten oppmerksomhet til de ansatte på avdelingen til barna våre. 
Synes virkelig at de som jobber i barnehagen fortjener en liten oppmerksomhet for den fantastiske jobben de gjør. I år blir det også tre lærere som får den samme oppmerksomheten. 
Nå vet jeg at et par som jobber i barnehagen bruker å lese her, men pytt pytt. Da skal de vite at vi setter umåtelig stor pris på jobben de gjør. 

Skålen er fra Kremmerhuset. 

Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Så koselig gave du har lagd. De fortjener det virkelig. Bedre bhg finnes ikke!

    PS: Jeg kan godt strikke et par votter men det hadde jo vært gøy med et strikkekurs
    også :-)))

    Klem

    SvarSlett
  2. Sånn "SØT" gave!Det vil nok glede mottaker.

    Koser oss med pakten her i huset også, har nok vokst fra Rød og blå nissene!
    Gøy med noe nytt.

    Håper helga di blir god! Klem,

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.