"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

9. oktober 2010

Vinduet mitt er ferdig!!!

Altså, det gamle vinduet jeg skrev om her. Kjøpt i Sverige og malt og dullet med. 
Idag er det altså ferdig og det henger nå på kjøkkenveggen. Litt mangelfullt er det siden jeg ikke har fått på bilder som skal være der enda, men det kommer, det kommer. 


Kjøkkenet begynner å bli ferdig. Mannen er i skrivende stund i ferd med å male strøk nummer tre på innredningen. Nye håndtak skal kjøpes inn på IKEA om to uker og da skal det nok komme før og etter bilder av kjøkkenet. Jeg er bare så utrolig fornøyd. Fått et helt nytt rom.
Gleder meg til å vise dere det etter hvert. 


Wallstickeren jeg kjøpte på Ebay er og på plass. Den sitter over dørkarmen inn til stua. 
Mange har kommentert den og jeg er fornøyd med den og jeg. 


4 kommentarer:

  1. Helt fantastisk! Så utrolig flink du er:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så fint vinduet vart :)
    Fekk wallstickers i dag frå ebay eg og:) Blir nok et blogginnlegg om dei om nokre dagar:)

    Nyt kvelden:)

    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Fantastisk lekre detaljer! Vinduet med hønsenettingen og wallstickersen ♥ Gleder meg stort til å se resten av kjøkkenet når det er helt ferdig! ♥ Flinke dere er!

    SvarSlett
  4. Fantastisk flott altså <3 Vil gjerne se litt mer helhetsbilder av alt rundt liksom :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.