"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

30. oktober 2010

Norgesglass


Fredagen for en uke siden var jeg innom Containergirl på Stjørdal. 
Det var første gangen jeg var det, og dit kommer jeg definitivt tilbake. 
Helst med tilhenger og lommene fulle av penger. 
Siden vi skulle tilbringe helga i Trondheim og dermed ikke hadde ubegrenset med plass ble disse skjønne Norgesglassene med meg hjem i denne omgang.
Nå er de vasket og står der og venter på å få en plass å bo. Jeg kommer nok til å ha dem på kjøkkenet når det blir ferdig oppusset. For tiden driver mannen og skifter fliser over benken. Skikkelig møkkajobb har jeg forstått. 

Ha en super lørdag.

3 kommentarer:

  1. stemningsfulle bilder! :) og smart oppbevaringsplass!

    SvarSlett
  2. Dekorativt! Også jeg som har kastet norgesglass....gremmes;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.