"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

20. oktober 2010

Det snør

I dag våknet vi til snø på bakken. 
Så nå er mannen ute og legger om dekk på begge bilene før han drar på jobb. 

Selv om jeg er ferdig med 85% av julegavene, og julekortene er ferdig bestilt, julemarsipanen er kommet i butikkhyllene og julebrusen like så synes jeg det er litt tidlig med snø. Så forhåpentligvis er det bare forbigående i denne omgang. I fjor lå snøen fra oktober, men noen reprise på den har jeg ikke bestilt. 

Håper dere alle har en fantastisk dag. 
Her har vi høstferie og skal kose oss hjemme, meg og de to gutta boys. 

3 kommentarer:

  1. Så fine bilder:) Tenk at det er snø alt!!:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. 8 uker?? Nei DET går ikke. Huff, vil ikke vil ikke.

    Nydelige bilder og et kjempefint bilde du har i headeren din. Skikkelig stemningsfullt.

    Mannen her i huset skal også legge om dekk på bilen min i dag, for her snør det også.
    Den andre bilen er solgt og forsvinner i kveld. Nybilen kommer om ikke så lenge :)

    Ha en finfin kveld kjære deg.

    KLEM

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.