"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

1. mai 2010

Vår 1. mai.


Da er årets 1. mai på hell og dagen idag har vi for det meste brukt utendørs. 
Vi gikk en tur og lot ungene hoppe i alle søledammene de så, spiste pizza til middag, og var litt turister i egen by. Ja, for det er flaut å dra fram en stor speilrefleks og fotografere, for enn om noen ser meg...hehe. 
Vi så og på (sikkert verdens minste) 1. mai tog før vi gikk for å hilse på statuen av Åge Aleksandersen. 
Det har vært kaldt, varmt, sol, regn, hagl og snø i skjønn forening så det var deilig å komme seg innendørs. 

Håper dere har hatt en fortreffelig 1. mai - med eller uten paroler!

7 kommentarer:

  1. Gøy å være turist i egen by da :o)
    Her har det vært en rolig 1.mai. Nå gruer jeg meg til å ut på jobb i dette "grisværet".

    Ha en fin lørdagskveld

    SvarSlett
  2. Så koselig! Her har det vært innedag *brrrrrrrr*

    SvarSlett
  3. Det låter som en härlig dag! Vattenpölar är till för att hoppas i. Ha en fin dag! Kram alexandra

    SvarSlett
  4. Alle burde vært litt turist i egen by!
    Ja, dette været altså...
    Her har det nylig kommet SNØ!?

    Herlige bilder! ♥

    SvarSlett
  5. Vi hadde også pizza i går;)
    I dag har vi vært ute nesten hele dagen, deilig!
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  6. Det er så gøy å være turist i egen by! :) Også så koselig med sølepytthopping og pizza!

    Ha en finfin uke! :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Hei, masse fine bilder her inne...legger meg til som følger! Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.