"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

21. mai 2010

And the winner is......


Jeg har foretatt en trekning i min Giveaway og vinnerne er......

Blant kommentarene til innlegget - som vinner en duk og et metallhjerte: 



Bakformen (Pia)

Og blant gjengen med hyggelige følgere - som vinner et bilde på lerret: 
(var ikke så enkelt å ta bilde av det uten at jeg fikk refleksjoner i plasten det er pakket i)



Miss Mette som har bloggen Mette sin lille verden

Tusen takk til alle som har deltatt, enten i form av tilbakemelding i innlegget eller å ha lagt seg som følger! Det har vært en fantastisk respons. Mye større enn jeg hadde trodd da jeg la ut denne giveawayen. Og jeg har kommet til så mange nydelige blogger takket være akkurat din deltakelse her. Jeg kommer nok til å ha flere giveawayer i framtiden. 

Og Gratulerer til vinnerne!!!

Send med adressene deres på odfah@online.no

6 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinnerne !
    Og til oss andre,bedre lykke en annen gang ;-)

    -Helle-

    SvarSlett
  3. Grattis till vinnaren!
    Jag hade inte tur denna gång men kanske nästa.
    Tittar snart in på Din fina blogg igen, ha en fin helg!
    Kram Lena

    SvarSlett
  4. Ahh så heldige vinnere!!!!

    Gratulerer til de!

    SvarSlett
  5. Gratulerer til de heldige!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.