"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

22. mai 2010

God pinsehelg!!!


Ønsker alle mine lesere en fantastisk flott pinse!
Her har ikke værgudene forbarmet seg over oss, men vi har hatt en fin dag uansett. Vi hentet eldstemann hos mormor og morfar i 15 tiden. Han hadde vært der siden i går, og storkost seg. Så dro vi etterhvert på tivoli og begge ungene fikk kjørt karuseller. Eldste litt mer fartsfylte enn yngste, men begge koste seg masse. 
Nå er det pizzatid og barne TV før natta innhenter de to små. 
Og jeg og mannen får slappet av litt før det igjen er tilbake ut i streik for min del på tirsdag. 
Mannen fikk streikevarsel idag og kanskje blir det streik for dem fra onsdag. 
Så det er spennende tider.

Ha en fantastisk flott helg!!!

En ny lyslykt fant turen hjem til meg idag. Kosta bare 99 kr på Coop Extra og er så nydelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.