"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

25. mai 2010

Hvor er toalettet?


Det er et vanlig spørsmål her i huset.
Men nå er det ikke lenger noen tvil. I går kom det opp en wallsticker jeg kjøpte fra Hilde Heimdal for noen uker siden. Og jeg ble så fornøyd. 



Jeg har en med Bad og, men den kommer ikke opp før vi er ferdige med å pusse opp badet. 
Jeg anbefaler virkelig wallstickers. Det skal ikke så mye til for å freshe opp litt i heimen. 

Ha en fin tirsdag!
Jeg skal streike videre idag. 

1 kommentar:

  1. Takk for koselig kommentar.

    Jeg redigerer bildene i et program vi lastet ned gratis fra nett som heter PhotoScape. Der får jeg somm ramme rundt bildene.

    Håper du også får en fin dag!
    (Hvor er sola???)

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.