"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

12. november 2011

Kines Corner


I Rock City er vi så heldige at vi har to jenter som heter Kine...., 
begge to ja. De tok sjansen og fulgte drømmen, så i 
slutten av april åpnet de en skjønn liten 
interiørbutikk i sentrum. 


Kines Corner ble navnet og de har de mest 
fantastiske små skatter gjemt rundt om i 
butikken sin. Det er alltid spennende å se 
hva man finner innimellom og bak andre skatter. 


De har og en egen "barneavdeling" hvor man finner det meste
til barnerommet, uavhengig om det er en prins
eller ei prinsesse som er innehaveren. 
Her er garantert noe for enhver smak.


På Kines Corner begynner de å forberede seg til julen så det er 
nettopp åpnet en fiiiin juleutstilling. Så utrolig masse fint. 
Kan gå der lenge og bare se og drømme. 



I en del av lokalet har jentene laget en liten kaffekrok og de selger
de herligste cupkakes og kaker i butikken. 
I helgen fikk man kjøpt Rock City cupkakes i anledning åpningen 
av ressurssenteret og hotellet. 
Nam!


Er du noen gang i Rock City anbefaler jeg på det sterkeste å ta turen 
inn på Kines Corner. 

Imens kan du følge med på hva de gjør på bloggen deres eller på facebooksiden

3 kommentarer:

  1. For en fantastisk butikk. Skulle gjerne vært innom en tur ;-)

    SvarSlett
  2. utrolig stilig kopp!
    Den kan jeg tenke meg han ble glad for :-)

    SvarSlett
  3. Å for en flott butikk! Med masse flott! Skulle likt å ha vert der ja!

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.