"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

16. november 2011

And the winner is........


...........tam-dam-dam!!!! *trommevirvel*


Gratulerer, gratulerer!
Send meg adressen din på odfah@online.no så skal jeg få avgårde pakken 
fort som bare det. 


Som dere ser har det kommet til litt mer i Give Awayen, og det som finner veien til Miss Mette er: 

  • Telyshus i zink, 5x5x16 cm
  • Servietter med englemotiv
  • En zink stjerne med innskriften "Hope"
  • Et lite treskilt (Life is a journey, not a destinaton)
  • Julehjerte med nissebilde og metallkant
  • Keep Calm and Carry On smykke (laget av en bruker på etsy.com, som bruker scrabble brikker i sine gjenbruks smykker)
  • Metallboks med samme motiv som serviettene
  • Nostalgic Angels fyrstikker
  • Evighetskalender




Tusen takk til alle andre som har deltatt og. Alltid like gøy å 
arrangere Give Away. Denne gangen var det 81 stykker som deltok.
Jeg er virkelig overveldet, tusen tusen takk!!!


7 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til Mette... Ganske misunnelig på henne ja.. Utrolig flott pakke :)

    SvarSlett
  2. Grattis till Mette och tack för en fin Give Away.
    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvarSlett
  3. Gratulerer til Mette. Det var mye fint! :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til Mette, som er så heldig å få såååå mye fint:)

    SvarSlett
  5. Hei Monica :)
    ... sååååå utrolig gøy :)
    Tusen takk, for en aldeles
    NYDELIG gavepakke ღ så mye
    fint - gleder meg masse til
    pakke i posten :))

    - sender deg adressen min
    nå med det samme jeg :)
    Ha en fortsatt fiiiiiin
    dag, stor klem fra Mette :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer til Miss Mette, virkelig mye lekkert i den give awayen :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.