"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

1. november 2011

Da damen dro....


I morgen etter jobb setter jeg kursen for denne fantastiske byen, 
Stockholm!!

Jeg skal ta nattoget dit og er spent på om jeg får sove. 
Og så er det toget til Malmö fredagen og toget til København på lørdag. 
Fly til Trondheim på lørdag og hjemme i god tid til jobb på mandag. 

Jeg gleder meg selv om det ble litt endring i planene og min reisepartner 
har meldt avbud på grunn av sykdom. Det blir alenehelg, men jeg skal kose meg. 
Et par konserter med Roxette står og på plakaten. Gledes :)
Jeg er spent på hvordan det skal gå med bare håndbagasje da. 
Stockholm har jo de flotteste interiørbutikker. 
Neste gang kanskje. 

Mulig jeg klarer å skrible noen ord på ferden, men om ikke får dere ha en super
helg alle sammen. 

5 kommentarer:

  1. God tur!! Håper du koser deg og slapper av :))

    SvarSlett
  2. Ha en riktig fin helg da, selv om reisepartner'n har blitt syk! Kos deg!

    SvarSlett
  3. Heisann:)
    Ønsker deg en riktig god tur, og et flott opphold! Kos deg på konsert og i interiørbutikker:)

    Klem Marianne

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.