"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

6. november 2011

Home, sweet home.....eller kanskje ikke?


I går kom jeg hjem fra en særdeles fantastisk helg, eller iallefall fridager, 
i Stockholm og Malmö. 
Det ble hektiske hektiske dager, men du verden det var
verdt det. 
Onsdag kveld reiste jeg med nattoget fra Storlien til Stockholm og ankom den 
svenske hovedstaden i halv åtte tiden på morgenen. 
Kom meg på metro'en og til hotellet, Quality Hotel Globe. 
Herlig hotell, som heldigvis hadde rom klart til en sliten reisende. 


Det ble tid til en kjapp runde i sentrum og Gamla Stan 
før jeg møtte to venninner tilbake på hotellet. 
Klokka 18.30 gikk vi inn i Globen, klare for Roxette. 
Konserten var super, det var nok de aller fleste enige i selv om 
hovedstadsavisene kaptes om å ha den dårligste kritikken. 


Spiller jo ingen rolle hva de mener så lenge fansen er fornøyde. 
Tidlig neste morgen satt jeg på toget til Malmö. 
Og på kvelden var jeg atter klar for Roxette. Denne gangen i 
Malmö Arena. Konserten var enda bedre, mer trøkk og mer
engasjert publikum. Fantastisk fornøyd med begge kveldene. 
Veldig sørgelig at det var over, men det byr seg kanskje en mulighet i nærheten 
neste år og. Nå har jeg vært på konsert i Sundsvall (august 2010), Bergen (juni 2011), 
Göteborg (juli 2011), Stockholm (november 2011) og Malmö (november 2011), men det
er stadig plass til mere :) 

Alle bildene er fra Malmö. 

Noen bilder fra de ulike byene kommer de neste dagene. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.