"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

13. september 2011

Sånn ble det....

I januar skrev jeg dette innlegget. Da hadde vi planer om å forandre på stua. Ganske store forandringer og. 
Vi skulle ta ut to vinduer, lage rom for to større vinduer og flytte verandadøra. 

Jeg har ikke noen bilder fra "gamlestua" på denne PC'en så jeg måtte på jakt i bloggen min for å finne, men det ble ikke det helt store utbyttet. Dette bildet er fra julen et år, men det viser ikke hele veggen i ett bilde. 


Vi har noen finjusteringer igjen enda, som å få på taklister, bruke litt akrylmasse og tette litt her og der, male litt og få strøm i taklampen, men jeg er veldig fornøyd med den løsningen vi valgte. 
Glad for at vi gikk for akkurat det alternativet der.



2 kommentarer:

  1. Det ble kjempefint på stua :)
    Flott med den mørke sofaen som kontrast mot de lyse veggene.
    Ha en fin kveld
    klem

    SvarSlett
  2. Så fint det ble! Nå kan dere få brukt den kroken og få frigjort mer plass i resten av stua. Kjempesmart løsning uten å bygge på;) Ha en fin kveld! Klem fra Eli:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.