"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

1. september 2011

Mitt skjønne tantegull


19. juli ble jeg tante til denne skjønne lille gutten 
Den lille familien bor på østlandet, så det blir ikke til at vi møtes så ofte, men vi skal 
nok bli flinkere til å vende nesen sørover vi og. 


Vi var innom dem en dag i ferien vår da lillegutten var to uker gammel.
Så skjønn liten gutt 
Minstemannen min ble helt betatt av det nye søskenbarnet sitt og 
ville ha han på fanget hele tiden. De kommer nok til å finne på mange 
rampestreker når de blir litt eldre. 

Nå gleder vi oss til å møtes igjen i oktober. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.