"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

29. august 2010

Holder det med ett strøk?



Jeg holder på å male vinduet mitt. 
Jeg tror jeg vil beholde det litt rustikke så nå lurer jeg på om det muligens er nok med ett strøk maling. Ser jo at det skinner gjennom her og der, men effekten er muligens noe likt det jeg er ute etter....hmm. 
For det er jo bortkastet å male det helt og så pusse på det når det ser ut sånn? 
Må tenke litt på den, men mest sannsynlig blir det sånn. Så får jeg male baksiden i morgen og så skal det festes på hønsenetting. 

Gleder meg :))

5 kommentarer:

  1. Synes det ble veldig bra med ett strøk.
    Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem Igi

    SvarSlett
  2. Så stilig det ble! Hvis du syns det holder med ett strøk, så ville jeg gått for det. Hvis du maler et til må du sikkert pusse her og der for å få samme effekten. Og dèt vil jeg si er bortkastet arbeid ;)

    Gleder meg til å se resultatet!

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  3. Ser at du også maler Vindusramme...Vil du beholde det gamle preget ,så holder det med det ene strøket.Jeg er netopp ferdig med rammen jeg skal ha på Stuen,og valgte derfor å få den HELT hvit.Men har laget flere og en av disse er sånn som den du nå lager..Blir morro å se det ferdige resultatet,ha ei fin ny uke,klem sissel

    SvarSlett
  4. Det blir ju jättefint och det ser ju ut att räcka med en strykning.
    Onödigt att stryka för många gånger och sedan bara slipa ner...

    Kram britt

    SvarSlett
  5. Hei og hopp.
    Ble knallfint. Holder med et strøk ja. Det skal vel være av det litt slitte chice varianten :)
    blir kult med netting bak.

    Moro med grønnsakshage. Skal planlegge litt bedre til neste år jeg også. Men potetene i sandkassen ble en suksess. Og Blå kongo smaker akkurat som vanlig potet, bare en moro farge på den.

    Ha en flott uke

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.