"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

22. august 2010

Et hus med stil...

...eller? Dette huset ligger for tiden ute på finn.no.
Jeg må si jeg ble imponert over hvor gjennomført det er.
Hva synes du? 

Utsiden er det jo slett ikke noe å si på. 
Huset er spennende og man får lyst til å se mer på det. 


Men alt i entreen blir man overrumplet over hvor...eh....fargesprakende det er. 
Og siden huset er gjennomført kan man jo tenke seg til hvordan resten er.....

Stuen:



Badet er kanskje ikke et rom man tar seg et avslappende bad: 




Soverom: 


Kjøkken: 



Men noe fint er det med huset. Se bare denne nydelige dørkarmen: 

Vil du se resten av annonsen ligger den her

Huset er i seg selv flott og jeg fikk umiddelbart mange tanker i hodet om hvordan jeg ville hatt det der, men med den kjøpesummen og summen man sikkert hadde brukt på oppussing får dette bli noen andre sitt hus. 

7 kommentarer:

  1. Så morro det var at du hadde lagt igjen kommentar hos meg,da fant jeg jo den flotte bloggen din!Ikke så ofte det er noen her inne som er ifra nærheten..skjønner at du bor i omeng Namsos..?Etter som dere skulle på martnan.Håper dere fikk kost dere Masse.Ble ikke noen tur dit for oss,iår.Fikk nøy oss med Kolvereiddagan.Kommer igjen hos deg..Flotte bilder du viser her,av et spesielt hus.Ha en fin ukestart,klem sissel

    SvarSlett
  2. Hei nabo;) Satt å kikket på det huset igår. Herrejemini for noen tapeter,men huset kan vel bli fint det med litt moderasjoner. Får vinne i lotto først.Liker å se flotte hus. Litt å gjøre her å; www.hemnet.se. Jamtland og strømsund,ligger en gård til salgs med masse fine små hus på til 1 250 000. Take a look He he;)))Anita

    SvarSlett
  3. Uff for nokon tapeter dei har brukt.
    Trur eg ville følt meg litt gal av å oppholde meg lenge i det huset. :)

    Ha ein fin søndagskveld.

    SvarSlett
  4. Oj! Ble helt svimmel av enkelte av tapetene. Men gjennomført var det, det skal de ha. Men tenker med noen liter maling, kan nok dette huset også bli ganske så lekkert :) Ha en fin uke! Klem fra meg

    SvarSlett
  5. haha, hvor mange ganger har jeg ikke gått forbi dette huset da jeg bodde på singsaker uten å hatt noen aning om hva som befant seg innenfor! hehe :) At det i det hele tatt finnes slike tapeter! Kunne gjerne fått slått meg løs med maling der inne :) Klem fra Monica

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.