"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

30. august 2010

En surprise på min Give Away :))



Skoskapet mitt er ferdig malt og det ble så fint :)
Akkurat nå "bor" zinktårnene og oliventreet her, men det er annet som skal stå her etterhvert.
Gleder meg til å vise dere hele gangen når den blir ferdig. 

Siden jeg har bryllupsdag idag er jeg i ekstra godt humør. 
Derfor har jeg bestemt meg for å utvide premien på min GiveAway. 
I tillegg til den flotte løperen som alt er en del av den


legger jeg til en liten ting til.....

Det minste av zinktårnene. Eller, ikke mitt da, men ett som er likt :)
Så nå kan du vinne både en herlig løper og et nydelig zink tårn. 

Har du ikke meldt deg på enda? 
Da kan du gjøre det HER

Jeg trekker den 9. september utpå kvelden en gang. 

2 kommentarer:

  1. Gratulere masse med bryllupsdag♥

    Klem Anita B

    SvarSlett
  2. Gratulerer med bryllupsdagen! Ønskere dere maaaaange flotte år framover også ♥

    Ps! Hvor i all verden har du kjøpt disse nydelige sinkhusene?? Har fridag på torsdag, så du skal se jeg må bruke fridagen til shopping i Namsos ;o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.