"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

8. juli 2010

Og det ble lys

LENGE har jeg vært på utkikk etter den perfekte lampen for å ha over stuebordet. 
Det har vært mørkt inne i sofakroken vår og spesielt mannen har etterspurt mer lys der. Men vegglamper ga ikke noe særlig lys, og stålamper ville jeg ikke ha så da måtte vi ha en taklampe. 
Valget har vært vanskelig. Vi har sett på mange, mange lamper, men ingen falt i smak. 
Men den dagen vi var på Ullared greide jeg å forville meg inn i belysnings avdelingen deres og der hang den. Rett foran meg. Den nydeligste lampen jeg har sett på lenge. Den har litt sånn damask mønster på seg, er helt lys og så nydelig (synes jeg da). Enkel og dekorativ samtidig som den gjør hverdagen lysere for oss. 
Nå er den på plass over bordet, vi er alle fornøyde og nå gleder jeg med iallefall til å se hvordan den virker når det blir helt mørkt ute. 
Jeg er fornøyd - spesielt til den prisen (199 sek for lampeskjermen og en liten hundrelapp tilsammen for ledning, bryter og kontakt)

2 kommentarer:

  1. Kjempefin lampe, skjønner godt at den ble med hjem.

    Spesialblandingen var igrunn med i pakken ;)

    Sommeklem fra mæ! :)

    SvarSlett
  2. For et scoop!! Kjempehelidge med det kjøpet!

    Nyt deilige sommerdager!

    Sommerhilsen fra Tove

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.