"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

21. august 2011

LP skål

I dag har jeg igjen utfordret min kreativitet. 
Jeg har lenge sett slike skåler som er laget av LP plater. En lokal interiørbutikk selger disse, men å kjøpe har ikke vært aktuelt for meg. 


Så idag fikk mannen rote fram en gammel LP han ikke kommer til å savne så jeg fikk prøve. 


Perfekt til smågodt, for det ligger som regel ikke der så lenge. 


Denne skal svigerinna mi få som en del av bursdagsgaven sin senere idag, men jeg kommer definitivt til å lage flere. Det er jo fantastiske gaveideer om du har en musikkinteressert venn eller venninne. Fyll den med litt smågodt og vips. 

Det er derimot ikke anbefalt å ha spiselige ting i skålen over lengre tid pga stoffer som den slipper ut. 
Håper søndagen blir fin :)

2 kommentarer:

  1. Jøss, for en flott idè! Må prøves! Takk for tipset. Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Så kul!Takk for "oppskrift".
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.