"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

14. august 2011

Kremmerhuset

Kremmerhuset sine skilt er utrolig fine. 
I går var vi i Trondheim, men siden det var konsert med Åge Aleksandersen på torget i går kveld var vi bare på City Syd. Og den Kremmerhusbutikken de har der er muligens ikke verdens mest innholdsrike. 
Men jeg fant skiltet under, og jeg bare måtte ha det.



Tidligere i sommer fikk jeg skiltet under fra svigerinna mi. Fantastisk bra, synes jeg da :)
Vet ikke om husbonden er enig....hehe. 
Nå bor dette skiltet på hyllen jeg har på soverommet, sammen med mine første sko og en fin lykt jeg innimellom tenner lys i for å gjøre det litt ekstra romantisk. 


Jeg har flere ting jeg ønsker meg fra Kremmerhuset så jeg gleder meg allerede til jeg skal dit igjen. For dessverre, eller kanskje det er litt heldigvis, har vi ikke Kremmerhuset her.
Da hadde jeg nok vært på konkursens rand for lenge siden :)

1 kommentar:

  1. Det første skiltet der kjøpte jeg i gave som en spøk til mannanen min, haha ;o)) Lo så godt av det i butikken..kjempe morsomt ,OO))

    Klem Elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.