"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

12. januar 2012

What's the time?


Se denne lekre klokka da!
Den fikk vi hjem idag og jeg er så utrolig fornøyd med 
hvordan den ble. Ja, den er diger, men den 
passet så fint inn likevel. 


Og jeg klarte ikke å gå fra den på butikken. 
Bare måtte ha den. 


Den er kjøpt på en lokal butikk, Ciro, og det sto ikke 
noen produsent på esken eller selve klokken, men det finnes 
sikkert sånne eller lignende i andre interiørbutikker.


Elsker den slitte look'en. 
Så mange fine detaljer.


Nå skal vi klare å holde tiden her i huset.

4 kommentarer:

  1. Åh så fantastisk fin !!!!

    SvarSlett
  2. Kjempelekker klokke! Skjønner godt at du ikke klarte å gå fra den, ja;) Ha en fin kveld. Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  3. Rå-lekkert!!! Den hadde ikke jeg klart å gå ifra heller... ;o) Ciro har utrolig mye fint, og er en av mine favoritter her i området.

    Ønsker deg en fantastisk helg!!
    KLÆMM!!

    SvarSlett
  4. Heisann:)
    Så lekker klokke!! Ciro har utrolig mye flott
    synes jeg. Er innom butikken titt og ofte:)

    Ønsker deg en finfin helg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.