"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

15. januar 2012

Fram med malekosten


Det er søndag i heimen, men ute høljer regnet ned 
og det er plussgrader. Hvem skulle trodd det i Trøndelag? 
I kjedsomheten tenkte jeg å dra frem malekosten og 
male dette lille bordet. Det står i hjørnet mellom 
2 - seteren og 3 - seteren vår og er vel i bunn og grunn det eneste
som ikke er hvitt i stua. På tide å få gjort noe med det. 


Bak bordet har jeg idag hengt opp denne skjønne kroken
som jeg fikk i julegave fra Camilla sammen med en krok til og 
et nydelig kristornhjerte . Denne passet så godt akkurat her. 


Og nå henger dette nydelige hjertet laget av små bjeller på den. 
Opprinnelig julepynt tenker jeg, men med hvitt bånd ble det 
et fint helårshjerte. Hjertet fant jeg på Obs på Steinkjer i går. 
Måtte bare ha det. 

Ha en fin søndag alle!

3 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Å svinge malerkosten er ingen dum måte å bruke en regntung søndag på ;)
    Ønsker deg lykke til med prosjektet, blir spennende å se det ferdig!
    Ha en strålende søndag.

    SvarSlett
  2. Det blir sikkert fint, siden alle andre møbler også er hvite. Helhet;) Nå angrer jeg på at jeg pakke julepynten godt vekk. Jeg har akkurat makent bjelle-hjerte, og det passer jo ypperlig hele året, spesielt med hvitt bånd. At jeg ikke tenkte på det! Neste år....;) Ha en fin søndag med malerkosten. Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  3. Så koselig hjørne! Jeg har også et slikt bjellehjerte, og har ikke pakket det ned med julepynten ;)

    Om du har tid vil du legge inn bloggen min med nytt navn inne hos deg =)

    Stor søndagsklem fra meg.

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.