"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

14. oktober 2011

Slagbenk


For en uke siden, sånn omtrent, fikk jeg tak i denne flotte slagbenken. 
Den sto plutselig rett foran meg da jeg handlet på Rema 1000 og da slo jeg til.
På det øverste bildet er den pusset og klargjort....


Og nå er den plutselig blitt hvit. 
Første strøket er gjort og den blir nok ikke ferdig før på søndag. 
Men den blir så fiiiin og jeg gleder meg masse til den blir ferdig 
med nytt trekk på puten. 


Jeg har lenge lett etter en sånn, men ikke funnet.
 Eller, de jeg har sett er så dyre at det ikke har vært noe alternativ, så dette
var å kjøpe seg litt lykke.


Vi har noen flere prosjekter på gang. 
Neste gang vi blogges. 

Edit: Jeg har ikke kjøpt den på selve Rema 1000, men noen som jobber der (antar jeg)
 hadde satt den til salgs utenfor kasseområdet. Kunne jo ikke passet bedre. 
Jeg betalte forresten 600 kr for den og det er jo et kupp. 

8 kommentarer:

  1. Åååå såååå fiiiiin !!!!!

    SvarSlett
  2. solgte de denne på rema1000??? wow! den blir jo aldeles superfin :) *♥*

    SvarSlett
  3. Fant du denne på Rema?? For et kupp!!

    Den var kjempefin og finere blir den nok når du er ferdig med den. Gleder meg til å se bilder av den når den er på plass..

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Det var en sånn jeg ønsket meg, men fikk ikke tak i. Fant noen på Finn, men de kostet maaaange tusen. Ble en billig-variant fra Jysk, men jeg har da fått meg en slagbenk allikevel. Grattis med benken. Gleder meg til å se den ferdig malt og stæsjet. Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  5. Hei! Jeg har en en slagbenk som ligner denne, og som også er trefarget, og oljet tror jeg. Hvordan gikk du frem med din slagbenk? Ser at du pusset, men måtte du grunne først, eller gikk du rett på hvitmalingen? Hva slags maling bruker du? Håper du legger inn flere bilder av prosjektet, nå fikk jeg lyst til å gå igang med min;)Skal du trekke om setet selv? Og hvordan ser du for deg at det skal være? Lykke til!

    SvarSlett
  6. Denne er akkurat lik den jeg har på mitt kjøkken. Koselig blogg du har, er selv trønder, men emigrert til nord.
    Ha en flott helg

    SvarSlett
  7. Da er min ferdig, Monica, ta en titt i bloggen min hvis du vil;)Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  8. Så fiiin den blir. Gledermeg til å se den helt ferdig :-)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.