"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

25. oktober 2011

Ikke glem å melde deg på Give Awayen min.


Minner allerede om giveawayen min som du kan melde deg på 
helt til trekningen den 15. november. 

Har du ikke meldt deg på allerede kan du gjøre det

Premien vil vokse seg større underveis, så det er bare å følge med.

****

Har vært hjemme med syk minstemann idag. 
Feber, hoste og generelt dårlig form, men han smiler nå tappert likevel den 
lille Rockemusa.

Har begynt på et nytt prosjekt, maling av en stor spisestue, men jeg 
blir så innmari lei. Maling er ikke min sterke side, det skal jeg være den første til 
å innrømme. Men jeg skal ta strøk nummer tre på tre av stolene idag, og da håper jeg det er
bare ett strøk igjen på dem. Trøsten er at da er det bare tre stoler og ett bord igjen....haha. 
Og så skal stuen og rommet til minsten males før jul.

Ha en fortreffelig kveld. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.