"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

4. juni 2010

Pay it forward - vil du ha en gave fra meg?


Idag fikk jeg en pakke i posten. 
Og inne i pakken var det en liten brikke og en pakke nydelige servietter. 
Pakken kom fra Fru Rosa. Tuuuusen takk!!!
Det er en stund siden nå, men jeg meldte meg som en av tre på hennes Pay it forward. Så koselig med overraskelse i posten. Og jeg elsker den. Brikken er skjønn og serviettene er jo nesten for fine til å brukes. 

 Så nå er det min tur til å gi noe videre til de 3 første som melder seg på dette innlegget. 
Det vil si at de 3 første får en liten gave fra meg innen 365 dager og når den er mottatt er det deres tur til å gi gave til 3 nye personer. Gaven kan være hva som helst, fra en hammer til en oppvaskbørste :)
Jeg kommer til å gi mine 3 noe jeg tror passer dem ut fra hvordan jeg kjenner dem gjennom det de skriver. 

Så heng dere på. Gled noen andre. Det er koselig. 
Noen som vil være med på min Pay it Forward? 

7 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne være med =)

    SvarSlett
  2. Spennende! Jeg blir gjerne med :o)

    SvarSlett
  3. Hej Monica, riktigt härliga sommarservetter....

    Hälsningar Pia Västervik
    bakformen@gmail.com

    SvarSlett
  4. Jeg er litt treig :P Ellers skulle jeg vært med å :D

    SvarSlett
  5. Hei Monica
    Ja, pakken kom i går :) kjempeflott bilde, jeg
    tenkte å lage et innlegg om en liten stund...
    Ønsker deg en super uke som kommer, klem fra meg

    SvarSlett
  6. Ja, kanskje jeg hiver meg på en annen gang...
    Håper alt står bra til!
    Ønsker deg en nydelig uke!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.