"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

6. mars 2010

Lørdagskveld, romantikk og Spellemann.

Endelig er det lørdag. Deilig med en lat fridag.
Vi har ikke gjort så mye idag, men en bytur ble det. Og med hjem kom en kvast med
påskeliljer. Varmegradene har meldt sin ankomst og med det kommer følelsen av vår.
Påskeliljene presser litt ekstra på den følelsen.
Romantikken står ikke akkurat i høysete her i kveld, med en mann som er nyoperert for nyrestein, men litt levende lys kan jo få en til å tro det om ikke annet.
Og Spellemann da. Står på som bakgrunnsstøy.

Og jammen fremstår bloggen i ny drakt og.
Håper dere alle har en super lørdagskveld.

3 kommentarer:

  1. Det er alltid så koselig å titte innom bloggen din ♥

    SvarSlett
  2. Fiiiine bloggdrakten ♥
    Her er det også Spellemann på tv, ikke det store showet iår akkurat...

    SvarSlett
  3. Så fin bloggen ble:) Her har vi også bare kosa oss med tv, besøk og god mat. Ble litt skuffet over spellemann showet jeg men men det kan vær jeg som har for store forventninger. Ha en fin fin søndag. Klem fra Elin:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.