"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

19. mars 2010

Hvilke blader leser du?


Jeg koser meg masse med fine blader for tiden. Jeg kjøpte et nummer av Vakre Hjem & Interiør for en stund siden. Så har jeg et abonnement på tre blader av Lev Landlig for tiden. Vet ikke helt om jeg kommer til å fortsette å abonnere på det. Har og begynt å abonnere på Bonytt, og idag kjøpte jeg nummer av Isabellas for å se hvordan det er. Alltid spennende med noe nytt.

Hvilke blader leser du?

4 kommentarer:

  1. Jeg abonnerer på Vakre hjem og BoligPluss =)

    Du har meldt deg på konkurransen min?

    Ønsker deg en fin helg.
    Klem C.

    SvarSlett
  2. BoligPluss og Rom123 er min favoritt blant interiørbladene :)De er mest min stil, og har mye i en prisklasse som er oppnåelig for meg...

    SvarSlett
  3. Jeg abonnerer på BoligPluss og Rom 123. Kjøper også Vakre hjem, Lev landlig og andre interiørblader. Ellers så leser jeg også litt i Foreldre & Barn og Iform.

    SvarSlett
  4. Abonnerer selv på BP, men leser de fleste interiørblader som kommer ut... :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.