"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

31. desember 2009

Årets juletre



Årets juletre ble kjøpt i all hast på Plantasjen noen dager før jul. Det var fullt av snø og vi så ikke hvordan det så ut før vi kom hjem og fikk tint av det litt. Men jeg synes det er flott. Tett og nesten ikke skjevt. Veldig fornøyd med det.
I år smykker treet seg med ymse pynt i hvitt og sølv. Jeg synes det ble et koselig tre selv om de tradisjonelle julefargene mangler. Har fått mye skryt av det, men det var flere som var skeptiske før det var ferdig pyntet.

2 kommentarer:

  1. Kjempe nydelig juletre =)
    Minner litt om vårt, hvitt og sølv her også!

    SvarSlett
  2. Helt nydelig!

    Her har jeg i alle år hatt hvitt og gull på juletreet!

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.