"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

28. august 2011

Det sages og spikres


For tiden høres en del saging og hamring utenfor her. 
Vi, for det meste mannen, jobber med det som skal bli vært nye inngangsparti. 
Vi utvider "verandaen" vi har foran, lager ny trapp, overbygg over nesten hele "verandaen", har tatt ut et stort vindu i husveggen som nå er bygd igjen og beiser. 
Et stort prosjekt, men nå ser vi enden. 


Stavene i gelenderet er det jeg som har spikret på, etter å ha tegnet av dem før mannen saget dem i passe lengder. Jeg synes det er utrolig gøy å snekre så det passer meg bra. 

Gleder meg til vi er ferdige. 
Skal velge utelamper, men det er jammen ikke enkelt. 
Noen som har tips til noen fine lamper? 

Ha en fin søndag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.