"Hvor skal vi hen?" spurte Ole Brumm. "Ingen steder" sa Kristoffer Robin. Og så gikk de dit.....

16. september 2010

En liten bloggpause

Ufrivillig sådan. 
De siste to ukene har jeg vært syk. Luftveisinfeksjon som ikke slipper taket. 
Så jeg har ikke orket å gjøre noe, rett og slett. 

Men nå er formen stigende og det skal bli forandringer i heimen. 
Mannen kom hjem med tre stk vinduer idag så nå skal to soverom og kjøkkenet få nye vinduer. 
Vi skal ha nytt gulv på kjøkkenet og det skal i tillegg males. 
Og nytt gulv i entreen. 

Gleder meg til å vise dere etterhvert. 

Ha en fin fredag i morgen!

6 kommentarer:

  1. Fortsatt god bedring ønsker jeg deg!

    Høsthilsen fra
    Marianne

    SvarSlett
  2. Så godt å høre at du er på bedringens veg! Gleder meg på flere koselige innlegg fra deg ;o)

    God-bedring-klem til deg!

    SvarSlett
  3. Godt å ha deg tilbake vennen *klem*

    SvarSlett
  4. God bedring!
    KLem Igi

    SvarSlett
  5. Krya på dig, Monica. Hoppas du mår bättre snart! Kram!

    SvarSlett
  6. Fortsatt god bedring lille venn ♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom bloggen min og legger igjen en kommentar. Jeg setter utrolig stor pris på det og på denne måten kan jeg finne tilbake til bloggen din♥

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.